woensdag 24 juli 2019

Fietstocht van Apeldoorn naar Praag


Op dit blog zal strak eind september mijn verslag over de Kenia Bike Trail komen. Maar eerst ga ik samen met marjolein op fietsvakantie naar Praag. Dit gebied van Europa hebben we nog niet gefietst dus de hoogste tijd om dat nu te gaan doen. Volgende week vertrekken we vanuit Apeldoorn. Langs de Rijn gaan we dwars door Duitsland naar Tsjechië. We schatten in dat we tijd overhouden en stil zitten is niets voor ons dus hebben we een vervolgroute uitgestippeld langs de Elbe. We zien wel waar we uitkomen

Zoals altijd gaan we op onze Santos vakantiefietsen en zijn we 100 % zelf supporting. Tent mee, koken op een klein gaspitje. Heerlijk, terug naar de eenvoud. Via mijn social media kanalen zal ik verslag doen van onze tocht.

Op onderstaande foto van je onze fietsen zien wat we meenemen en waar alles een beetje zit. Gedurende onze tocht zal ik wel een en ander leggen hoe wij reizen.